czwartek, 28 listopada 2019

Nieplanowana przerwa w ciągu tygodnia muzycznego/Unplanned break in the middle of the week of music

Po raz kolejny w tym roku zapowiadam przerwę, która tym razem potrwa nietypowo - od czwartku (28.11) do środy (4.12). Nietypowo, ponieważ dotąd nie przerywałem wydawania setów w ciągu tygodnia. Ta przerwa wcześniej nie była planowana, ale ponieważ nie dam rady przesłuchać setów (bo o to głównie chodzi), muszę ją zarządzić. Dlaczego tak? Otóż ten tydzień jest dla mnie tygodniem wyjątkowym - w tym tygodniu obchodzę moje urodziny. W związku z tym zostałem poproszony o pomoc przy pieczeniu ciast na przyjęcie urodzinowe w sobotę. Poza tym dzień przed napisaniem tego posta udałem się na urodziny znajomej i byłem tam praktycznie cały wieczór (a rano miałem zmianę roboczą). Nie mam praktycznie czasu na słuchanie muzyki, a nawet jeśli mam, to stanowczo za mało. Dlatego też przerwa, która nie była planowana, musi nastąpić i zostaje wprowadzona dzisiaj. W związku z tym już dzisiaj nie ma audycji Disco Polo Mix - zostanie zaprezentowana za tydzień. Wtedy też będziemy kontynuować zaczęty tydzień muzyczny. Mam nadzieję, że po tygodniu odpoczynku wszystko wróci do normy. Gorąco pozdrawiam. Czekajcie w środę na posta o końcu przerwy.

Once again this year, I announce a break, which this time will take an unusual time - from Thursday (28.11) to Wednesday (4.12). Unusual, because I haven't interrupted the sets during the week. This break was not planned before, but since I can't hear the sets (that's the point), I have to take a break. Why so? Well, this week is a special week for me - this week I celebrate my birthday. Therefore, I was asked for help in baking cakes for a birthday party on Saturday. In addition, the day before writing this post I went to a friend's birthday and I was there almost all evening (and in the morning I had a work shift). I don't have much time to listen to music, and even if I have it, it's definitely not enough. Therefore, a break that was not planned must take place and is introduced today. Therefore, there is no Disco Polo Mix set today - it will be presented next week. Then we will continue the week of music started earlier. I hope that after a week of rest, everything will return to normal. Best regards. Wait for Wednesday for post about the en of break.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz